Цей модуль допоміг мені зробити такі
висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про
роль і місце диференційованого навчання – навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати
свою роботу,реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних
навчальних цілей. Необхідно систематично надавати можливість учням виконувати самостійну роботу за інструкціями.
Формувати самоспрямованості у навчанні. Бо це важлива життєва навчальна навичка 21 століття, щоб бути успішним у
школі, особистому житті та на роботі. Учні які це усвідомлять, зможуть більш
осмислено використати відповідні технології для успішного завершення завдань,
будуть більш успішними в сучасному житті. Незалежно від вчителя та інших
дорослих зможуть самостійно розв’язувати
завдання, що дозволить їм реалізувати
свій потенціал. Також вивчили різні навчальні особливості учнів. Необхідно враховувати те, що у різних учнів різне сприйняття
навчального матеріалу. У одного може домінувати візуальний тип, а у іншого - аудіальний або кінестетичний типи сприйняття. Необхідно враховувати особливості роботи
головного мозку людини – домінування півкуль.
Комментариев нет:
Отправить комментарий