пятница, 25 января 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання –  навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою роботу,реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей. Необхідно систематично надавати можливість учням  виконувати самостійну роботу за інструкціями. Формувати самоспрямованості у навчанні. Бо це  важлива життєва навчальна  навичка 21 століття, щоб бути успішним у школі, особистому житті та на роботі. Учні які це усвідомлять, зможуть більш осмислено використати відповідні технології для успішного завершення завдань, будуть більш успішними в сучасному житті. Незалежно від вчителя та інших дорослих  зможуть самостійно розв’язувати завдання, що дозволить  їм реалізувати свій потенціал. Також вивчили різні навчальні особливості учнів.  Необхідно враховувати  те, що у різних учнів різне сприйняття навчального матеріалу. У одного може домінувати  візуальний тип, а у іншого -  аудіальний або  кінестетичний типи сприйняття.  Необхідно враховувати особливості роботи головного мозку людини – домінування півкуль.

Комментариев нет:

Отправить комментарий